Wednesday, December 20, 2006

Equipoooo! Endavaaaant 2007!

Dissabte 16.12

Infiltrats en la franja horaria en la que tothom es troba dinant o paint ens colem en el jardi d´aigua que ja comencem a conèixer i on, aq cop, després de molt de temps, hi ha ones d´esquerres.
Ens honra la ansiada visita de Big K que després de 3 mesos fent-se dibuixets no ha pogut mullar-se en 3 mesos. Ja falta poc, uns minuts més i ja podrà entrar a l´aigua, la seva pu?as enkara està a bon recaudu (A veure Si Els Responsables hi fan alguna cosa ;).
Entretallada, m´arriba una cantarella que a penes distingeixo: "Endavaaaant, endavaAaAaAant!". Efectivament es tracta de Big K que per donar-se ànims ha catalanitzat l´himne anterior que hom feia servir: "Remaaaa, rema sin paraaaar.." ehem.
Tot aixerinolat, remant i cantant, no es conscient de la pallissa que s´està fotent i que més endavaAaAnt li passarà factura. Els demés continuem al nostre rollu.
Apurant el sol, em surt el riding del dia i ya amb presses per halar recollim a tota pressa.
No sabem si serà l´últim dia de surf abans que acabi l´any, pero el que si que se que em penso ara, és que ha estat el darrer dia esplèndid, pq estic veient unes previs al fnoc i revelen un temporal violent i llarg que durarà fins Nadal!
Aah per cert Bon NadaaAaAal a tots els readers!!

2 comments:

Anonymous said...

Equipooo!!

Espero que no hagi estat l'ultim dia de surf de l'any, jo crec que encara podem apurar una miqueta mes!

Report Barceloneta 21.12.2006
Hora:16.45h

He passat abans d'anar al cole,jeje

Unes 25 persones a l'aigua, onades per sobre del cap!! (yeahh!!, el que passa que una mica "Cerronas" estil BILA) jo crec que ens hi podiem haver ficat, així que a veure com pinta pel finde, o la setmana que ve, que tinc vacances!!

Molt Bon Nadal y Bon Any Nou a tothom!!
Zorionak!

Coke

Big K said...

Ole! quina postal més maca, quina onada més real...
Els meus dibuixets encara no han acabat, però crec que posposaré la sessió que tinc pendent per poder anar a agafar onades el proper cap de setmana. Les previs anuncien onades de 2 metres!!! jo vull anar a veure-ho! ENdevaaaaaaaaaant