Thursday, January 04, 2007

Surfin' Perros


Dissabte 23.06

Amb el cotxe carregat (5+1/4) inspeccionem la costa del maresme. Parada obligatoria a Cat´s Hill on tot hi haver un temporal el panorama està molt desordenat, lleig i buit. Aprofitant la sortida d´uns xungus ck intercanvia uns mots que no fan més que corroborar el que ja és palesament evident, però que "s´ha" de fer, no cal entrar.
Una mica mosques enfilem més amunt a veure si hi ha algún puestu que funcioni: +9 sembla que està millor, la cimentera xungu, apretaya más de lo mismo...però heus aquí a prop de la sortida del port, trobem una mini caleta amb un mini espigó on hi ha un atípic ordre que crida la nostra atenció.
Després de vacil.lar i trobar parking, atrevessem unes palmeres i ja hi som. Fot un fred de cagar però ck ho té claríssim i entra. Jo trigu una mica més i segueixo estudiant el tema. Només m animo quan ck amenaça de pirar i em cago en ell pq l aigua la trobu tan freda que ni la notu i em provoca mal de cap en submergir-me. Intentant entrar en calor Big K ho veu possible i tb es mulla i requetemulla pq es menja alguna serie guapa. "Las" estàn embolades i acurrucades i tenen fred i gana i així acaba la session que pensaba que acabaria en fracàs però que afortunadament ens va servir tb per descobrir un nou spot.

Galeria

4 comments:

Big K said...

Aquest dia vaig tenir molt clar quina seria la propera inversió: uns escarpins.

Anonymous said...

Big K, lo dels escarpins està molt bé, pero no creus que abans seria millor la inversió en SEUR o UPS?? jejejeje

Dir que ja li he deixat la meva taula a mogollón de peña, inclús a un gos!!! a veure si algú més s'anima!!

Fe d'Errates: La data del dia aquest de la galería es de dissabte 23 de desembre, i no la data que posa.

Bon Any a tothom!!

calamar said...

OSTRAS! deus tenir rao.. nose com ha passat vaig mirar la data al iphoto... em dec haver colat!! merci per estar atents!
ho corretgeixo yaa
pd lo de hawaii ..falta acabar-ho...

Anonymous said...

Olé!!! Molt bé!! Quina eficiencia!! Ja està canviada la data!! Com es nota que no hi ha onades!!jeje